www.ultimaratio

Még nem tudom. Kiderül.

Friss topikok

  • Humperdickk: Puszi, szia, helótok: elindulunk: Siófok. Itt van, mire mindig vágytál, kicsiny városunk, a Ságvár... (2018.05.02. 15:24) Utazás Pécsre
  • Humperdickk: @Salinas River: amit kiírtam, már nincs bent. Az a baj, hogy tudok olyan gyorsan (jól) írni, hogy ... (2013.03.05. 22:23) Ami van
  • Humperdickk: @Salinas River: van új vers. (2012.07.12. 08:22) No Mercy, at all
  • Salinas River: Jól van, csak megnéztem, hogy rendben vagy-e versileg is, és látom, hogy igen! (2012.01.09. 17:40) Biccent, nem remél
  • JohnLeCarré: (reménytelen sóhaj) (2011.05.06. 13:24) Nylt levél rasszista fajtársaimhoz

2024.07.20. 12:48 Humperdickk

Szonett egy légyről

Egerekkel éltem, de elhagytanak.
Mostanra már csak pár szöcske maradt,
vagy tücsök,  vagy bánom én,  bármi.
Nincsen a nap alatt semmire várni,

és éj után sem jön, csak bamba nap.
Rágcsáló népem, én kiirtottalak,
most nekem kell egész nap rágni.
Fal mentén bújni és vágyni.

Beszökik néha egy kósza légy.
Megrezdül tőle a puszta lég.
S odakint, rekkenő melegben,

egy léggyel kevesebb terekben,
felsír egy madár, hogy béke van.
Nincs többé világ. Csak vége van.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ultimaratio.blog.hu/api/trackback/id/tr9318450929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása