www.ultimaratio

Még nem tudom. Kiderül.

Friss topikok

  • Humperdickk: Puszi, szia, helótok: elindulunk: Siófok. Itt van, mire mindig vágytál, kicsiny városunk, a Ságvár... (2018.05.02. 15:24) Utazás Pécsre
  • Humperdickk: @Salinas River: amit kiírtam, már nincs bent. Az a baj, hogy tudok olyan gyorsan (jól) írni, hogy ... (2013.03.05. 22:23) Ami van
  • Humperdickk: @Salinas River: van új vers. (2012.07.12. 08:22) No Mercy, at all
  • Salinas River: Jól van, csak megnéztem, hogy rendben vagy-e versileg is, és látom, hogy igen! (2012.01.09. 17:40) Biccent, nem remél
  • JohnLeCarré: (reménytelen sóhaj) (2011.05.06. 13:24) Nylt levél rasszista fajtársaimhoz

2024.02.03. 18:28 Humperdickk

Az esélyek esélyeiről

Elmondhatnám, mert elmondhatom.

Úgy tombol énbenned mindegyik atom,
minthogyha mindegynek neve lenne.
Úgy ülök ebben a tébolyban benne,
mint én saját magamnak én saját bajom.

Egyedül vagyok itt. Nagyon.
Párkányomra a hideg ül.
S reggel, ha nagyvégre kiderül,
pirkadat jön rá csak, folyékony.

Nézem az jó eget, de vékony.
Éppen hogy metszi a földet.
Az, ami az akart, zöld lett,
kéken hull reá többi.

Ez kellett, ez akart jönni.
Minden más lenne, ha lehetne.
Szép lenne, gyengéden szeretne,
nem lenne hiánya semmi.

És itt ülve, nézve e hiányod,
egyedül nevelve a lányod,
fiaid, az összes esélyed,
mindent, mi lehető: feléled,

túlcsordul bennem a fájdalom.
Több vagyok, hidd el, mint láthatom.
Sokkal több annál, mint lehetne.
Ha lehetnél az, aki szeretne.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ultimaratio.blog.hu/api/trackback/id/tr8718318179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása