www.ultimaratio

Még nem tudom. Kiderül.

Friss topikok

  • Humperdickk: Puszi, szia, helótok: elindulunk: Siófok. Itt van, mire mindig vágytál, kicsiny városunk, a Ságvár... (2018.05.02. 15:24) Utazás Pécsre
  • Humperdickk: @Salinas River: amit kiírtam, már nincs bent. Az a baj, hogy tudok olyan gyorsan (jól) írni, hogy ... (2013.03.05. 22:23) Ami van
  • Humperdickk: @Salinas River: van új vers. (2012.07.12. 08:22) No Mercy, at all
  • Salinas River: Jól van, csak megnéztem, hogy rendben vagy-e versileg is, és látom, hogy igen! (2012.01.09. 17:40) Biccent, nem remél
  • JohnLeCarré: (reménytelen sóhaj) (2011.05.06. 13:24) Nylt levél rasszista fajtársaimhoz

2011.01.24. 08:06 Humperdickk

Akvárium

    S mint kis halak lesünk a fent alatt
      nem emel föl már és nem maradt
        reményünk minden oly messze túl
          csillan és csendesen meglapul

          a végtelenben is végesen
            ameddig ellát a vaksi szem
              s ott leszünk mindnyájan elfeledve
                nem mintha rólunk még lenne kedve

                szólni a messziben végülis ott lakó
                  bárkinek minthogyha volna szó
                    nem csak a víz alatt csepp neszek.
                      Ha nagy leszek, pillangó leszek.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ultimaratio.blog.hu/api/trackback/id/tr642608974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sületlenke 2011.01.26. 07:37:43

Elolvasva a korábbiakat, meg ezt is, csak úgy magamtól kérdezem, választ nem várva - ugyan honnan is? - olvas-e még valaki egyáltalán verseket, nem csak téged, akit pedig kellene, hanem csak úgy verset, mint olyat, bármilyet...

Na és akkor jönne a fájó további, kell-e írnia bármit is az alkotónak, ha egyszer szinte nincs is kinek. Vagy elég a tudat, hogy majd egyszer? Hát, gáz, meg szomorú is ebben a percemberkés világban.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.01.26. 10:08:23

Én azért írok verseket, amiért szeretkezek is: élvezetből. Ezt nehéz elmagyarázni: azt gondolom, a verscsinálás utáni érzés olyan, mint a nőknél az orgazmus. Nekem olyan nem lehet, ezért írok verseket. Marha önző módon. Az meg, hogy megdicsérik emberek, plusz örömforrás, hízlalja a hiúságom.

Szal' duplán vagyok önző! :)

Fabius 2011.01.26. 21:06:13

@sületlenke:

Jelentem én szoktam. Nem csak a kollégát "olvastam ki" itt, hanem úgy egyébként is szoktam.

@Humperdickk:

Az önzés jó :-) Folytasd!
süti beállítások módosítása